Responsive Advertisement

2018. január 13.

Szponzorált tartalom

Nehéz az, amikor az ember próbál egyről a kettőre jutni. 
2017-ben is találkoztam a jelenséggel, hogy tartalmat loptak a blogról.
2017-ben újra előfordult, hogy néhány író nem bírta a könyvéről a blogra kerülő negatív írást.
2017-ben előfordult, hogy kénytelen voltam recenziót visszautasítani, és az is, hogy későn vettem észre az elkallódó e-mailhalomban, ami naponta érkezik.
2017-ben lebeszélt a gerillamarketing sok olyan könyvről, amire nagyon vártam, de megjelenésüket követően valahogy elment tőlük a kedvem.

Mit mondhatnék? 2016-ban folyamatosan bővült a recenziós könyvekkel támogatók listája. 2017-ben ez például erősen megcsappant. Nem kerestem és engem sem kerestek a lehetőségek.

Elindult egy új járvány a könyvesek között, ami egyébként külföldi mintára épül. Ez nem más, mint a Book a Sloth Club. 
Nem lenne alapvetően rossz ötlet, csak ahogy az ember külföldiek videóit nézi, és hozzáteszi magába, hogy hú, hát ez is milyen frankó cucc, meg az is, addig a magyar változat az olyan, mint a magyar változatok általában... Nem szeretném leminősíteni, de a magyar videókat elnézve... a beltartalom hát a magyar változat általában...

Ami még talán szponzorált anyaghoz húzható téma, hogy elkezdtem eladni könyveket. Jó sok könyv keresi még a gazdiját. Jelenleg olyan, mintha egy antikváriumban élnék, vagy mintha a Read or Die animeben látható lakásra hasonlítana a sajátunk.
Nah, szóval valahogy úgy festünk, mint a csajok a képen.
Hogy ez mind honnan van, vagy mi a cél? Igazság szerint egy család kért meg, hogy segítsek nekik. Ennek megfelelően tehát igyekszem megszabadulni a könyveiktől, hogy majd az összeg hozzájuk kerüljön.


És igen, a könyves bloggerkedés inkább földönfutóvá tesz, mégis a sok történet gazdagít. Olvasd tovább ma a történetét a blognak, és a 2017-es évnek...

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *