Responsive Advertisement

2018. január 13.

Sok munka, kevés munka

2017 igazi meglepetés lehetett annak, aki már régóta követi a blogot. Volt időszak (2015-2016), amikor mondhatni sosem voltam elégedett a blog külsejével, elrendezésével, színeivel, akármivel a küllemében. Sablon váltott sablont, akár egy hónapon belül 2-3 is...

Erre jött a 2017, beállt egy sablon, és úgy maradt. Persze, apróbb módosítások történtek a háttérben, de semmi komolyabb. Eltűntek a felső lécről az aktuális olvasmányok, és egyszerre mindig 1, maximum 2 könyv van aktuálisan olvasás alatt... Ez egy külön polcon követhető, ahogy az is, hogy miket olvastam legutóbb. 

Amikor megszületik a bejegyzés egy adott könyvről, utána pipálom GR-en is, és adom rá a pontot, hogy lássátok, miért tetszett/nem tetszett az adott olvasmány. A vélemény nélküli csillagozásnál rosszabb nincs... Mikor az ember csak ad egy pár csillagot, nem tudja megindokolni, mert nem akarja, vagy nem tudja...

Így viszont mindenki utána tud nézni még a bejegyzés olvasását megelőzően, hogy mennyire lett értékelve a kötet (ha a címkéket nem venné figyelembe valaki, ahova szintén beszúrom a pontozást).

Azt kell mondjam, hogy a blog külleme nem az elhanyagolás miatt nem változott. Nem azért, amiért mellőztem a bejegyzések írását. Egyszerűen úgy tetszett, ahogy volt. Apróbbakat módosítottam rajta, de maga az alap struktúra olyan, amivel meg vagyok elégedve. 

Úgyhogy idén nincs más hátra, minthogy minél több könyvről szülessen bejegyzés a blogra....

Maradjatok velem...

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *